12 mars 2015

Tillbakablickar

Det var ett tag sedan jag fick möjlighet att ta mig tid till att blogga nu.
Så nu passar jag på :)
Jag tänkte att jag skulle ge er några tillbakablickar på inlägg som jag har gjort och som är några av mina favoriter. Snart kommer det nya recept m.m. också, har en hel del som står på kö!



Deodorant - Min nästan dagliga användning. Min och min makes 
favorit, fortfarande.






Matiga våfflor - Perfekt helgfrukost, mellanmål eller lunch.






Vårrullar - Lite omständligt kanske, men sååå gott!



Cupcakes med rödbetor - de blev lyckade!







En enkel fiskrätt och Quinoa och lax - De båda går hem hos barnen.






Glödhoppor - Längesedan jag gjorde dem nu, men när jag lyckas blir de toppen!






Frusen dessert - I detta inlägg är det banan, men i inlägget länkas det till mango också. Kommer snart med lite tips på hemmagjord glass också (fick en glassmaskin av Sannah i julklapp). Experimenterandet har bara börjat.




Idag tänker jag göra saker som faller mig in och inte bry mig om för många "måsten", bara de nödvändigaste.
Sådana dagar tror jag är bra att ha lite nu och då!
Hoppas du får en fin torsdag! 
/Sofia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar