22 mars 2017

återhämtnings smoothie

GRÖN SMOOTHIE!!

I morse var tok jag min son med på träning. Vi körde till Sportcentret här i Övik och tränade typ 70 min. Jag fick köra mycket ben, rygg och magen :) som tur var Sakarias(min son) jätte nöjd med att kolla på vad jag gjorde och ibland imiterade han mig! så vi både köret knäböj tillsammans. <3

Efter ett tungt träningspass var det dags att STORhandla...

På vägen hem kände jag hur trött kroppen var och hur hungrig jag var. Så då kollade jag i grönsakslådan och tog fram Spenat, selleri, grönt äpple, banan, yoghurt, havremjölk och mandelpasta.

recept:
1/2 banan eko, går bra med färsk och fryst
1/2 grönt eple eko
1-2 never spenat- går bra med fryst också
1/2- 1 stang selleri eko
1-2 dl mild eko yoghurt
2 dl havremjölk(evt osötad mandeldryck)
2 ts mandelpasta, eller peanutbutter (eko)
*1-2 ts hampafrön(för mer protein)
MIXA ALT I SMOOTHIEMASKIN

Supergod och nyttig.
TAR 5 MIN ATT GÖRA!! 

Ha en skön dag alla!
/Silje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar