8 november 2016

Hvem er Silje?

Hei alle sammen!
Jeg tenkte skrive litt kort om meg ettersom jeg akkurat har begynt å blogge her!

Jeg kommer fra Kristiansand, lengst ned sør i Norge. Gift siden august 2013, sammen har vi 1 barn(Sakarias) på 1,5 år. Ved siden av å være mammaledig, jobber jeg som instruktør på Brux- Sportcenter 4 dager i uken. Til våren kommer jeg studere ”anatomi og fysiologi”. Målet er en dag å bli massør, personlig trener og certificert kostråds-giver. Jeg er en aktiv jente(tjej) som elsker skiturer(skidåkning) på vinteren, rulleski på sommeren, vannski(vattenskidor), holde i gruppepass, svømme(simma), løpe osv… For å klare holde i gang så mye som jeg gjør er det ekstremt viktig å spise(äta) bra mat!!
Derfor så har jeg de siste tidene interessert meg mye innen kost og næring.
Glutenfritt, melkefri og sukkerfri mat er hva som gjør at min kropp mår så bra, klarer utfordringer(utmaningar) og som gjør at jeg holder meg frisk. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar