20 september 2017

27 år

Tänka sig! Igår hade ett år till av mitt liv passerat. Det är underligt vad tiden går snabbt. Här gäller det att komma ihåg att verkligen leva livet och inte bara åka med.

Jag fick god sopp-lunch och blåbärspaj hos mina föräldrar på självaste dagen. Lyxigt!
Kvällen innan hade vi mannens familj hemma hos oss en stund och då bjöd jag på dessa tre godingar:

Nötfri Rawfood Lingon Mousse Tårta toppad med lingon och blåbär.
Jag följde receptet helt förutom att jag la till lite honung i fyllningen samt serverade med blåbär/lingon som de är på toppen.

Äppel- och hasselnötsmuffins med kardemumma
Dock blev det mandelmjöl istället för hasselnötsmjöl för min del.

Rocky Road 
Så fantastiskt god choklad! Tog lite mindre honung och lite indisk chili istället för cayenne.

Man kan göra mycket gott utan tillsatt socker, vetemjöl, margarin och mjölk.
Våga testa!

Hälsningar
Sannah 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar