8 november 2016

Beste PROTEINDRIKK EVER!

UTEN SUKKER OG KUMELK
Jeg vil gjerne dele av meg denne fantastiske gode "sjokolademelken(chokladmjölk)". Etter hver treningsøkt(pass), er det viktig å fylle på energien og bygge opp kroppen igjen etter å ha slitt på musklene. Da er det viktig med hvile(vila)/ återhämtning og spise(äta) bra!

Jeg bruker lade med/ varva ned etter ett pass med denne oppskriften:
- 1 1/2 fryst banan, går også bra med fersk.
- 2 ts mandelpasta eller peanutsmør.
- 2 ss kakaopulver
- 2 dl ris-/havremelk.
(for enda mer luksus(lyx), tillsett litt blåbær i. Da blir det litt mer syrlig (y)

Mikse alt i smoothie- maskin og NYT. Tar deg 2 min fra du bestemmer deg å lage til den er klar! Billig og naturlig drikke!! Ikke noe kunstige tillsatser som det er i alle disse proteinshakene man kan kjøpe på sports-plasser og som koster MASSE!

Nå skal jeg kjøre til Brux- sportcenter å holde i "Skivstång og Core" i 60 min. Etter det skal jeg hjem å NYTE av en kald hjemmegjort sjokolademelk <3 NAMNAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar